Search
Close this search box.

*Members only area

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - WORKSHOPS

Έρευνα PwC: Γιατί οι καταναλωτές σχεδιάζουν να γίνουν περισσότερο «σπιτόγατοι»

Μοιράσου το

Στα σπίτια του σχεδιάζουν να κλειστούν περισσότερο οι καταναλωτές, ενώ δηλώνουν έτοιμοι να κάνουν ριζικές αλλαγές στις αγοραστικές τους συνήθειες, ως απάντηση στις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα αλλά και στην άνοδο του πληθωρισμού, σύμφωνα με την έρευνα Global Consumer Insights Survey της PwC που διεξήχθη σε δείγμα 9069 καταναλωτών από 25 διαφορετικές χώρες. 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Διαβάστε περισσότερα

Γ. Καλπακίδης (Farcom) στο Naftemporiki TV: Με 20% ανάπτυξη έκλεισε το 2023 για την ελληνική βιομηχανία προϊόντων ομορφιάς

Στο κανάλι της Ναυτεμπορικής και την εκπομπή «In Business» με τη Μαρία Σμιλίδου βρέθηκε ο Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδας της εταιρείας προϊόντων ομορφιάς Farcom, Γιώργος Καλπακίδης,