Στα σπίτια του σχεδιάζουν να κλειστούν περισσότερο οι καταναλωτές, ενώ δηλώνουν έτοιμοι να κάνουν ριζικές αλλαγές στις αγοραστικές τους συνήθειες, ως απάντηση στις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα αλλά και στην άνοδο του πληθωρισμού, σύμφωνα με την έρευνα Global Consumer Insights Survey της PwC που διεξήχθη σε δείγμα 9069 καταναλωτών από 25 διαφορετικές χώρες.
Αύξηση πωλήσεων 8,7% η Μπάρμπα Στάθης το 2023
Η σπουδαιότητα του asset του ομίλου Μπαρμπα Στάθης στον μητρικό όμιλο Vivartia επιβεβαιώθηκε για ακόμα μια φορά, με τις επιδόσεις του 2023 να διατηρούν ανοδική