Υψηλούς δείκτες «προστασίας» πωλήσεων εμφανίζει η κατηγορία των αντηλιακών, έχοντας κλείσει το πρώτο εξάμηνο του έτους με ανάπτυξη περί το 6,5%. Ο τομέας των αντηλιακών προσβλέπει σε περαιτέρω βελτίωση στους τζίρους, προερχόμενη κυρίως από το έντονο τουριστικό ρεύμα. Τα στοιχεία του πρώτου φετινού εξαμήνου υποδεικνύουν ότι η κατηγορία, η οποία πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ, κατατάχθηκε στις «κερδισμένες» κατηγορίες εμφανίζοντας ανάπτυξη 15,5% στον τζίρο που πραγματοποίησε στην οργανωμένη λιανική, διατηρεί την ανοδική της πορεία.
Be Well Festival: Η μεγαλύτερη γιορτή fitness και ευεξίας ξεκινάει στην Τεχνόπολη
Αν οι στόχοι σας για τη νέα σεζόν αφορούν την υγεία και το well being σας, τότε όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Τεχνόπολη και το