Στον καλύτερο μήνα της χρονιάς αναδεικνύεται ο Αύγουστος για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Μασούτης». Και αυτό οφείλεται στην έμφαση που έχει δώσει η εταιρεία στην ανάπτυξή της σε τουριστικές περιοχές (Χαλκιδική, Κρήτη, Κέρκυρα, Αιγαίο), ενώ παράλληλα δρομολογεί μεγάλη ανάπτυξη του δικτύου της στο λεκανοπέδιο Αττικής.
Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων
«Η ώρα της αυξημένης ζήτησης δεν είναι ώρα εφησυχασμού αλλά είναι ώρα στρατηγικού σχεδιασμού»