Αύξηση 0,9% παρουσίασε η αξία των συνολικών πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων το πρώτο εξάμηνο του 2022, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Σύμφωνα με την NielsenIQ, η ανάπτυξη προέρχεται αποκλειστικά από αυξημένες τιμές, καθώς η ζήτηση παρουσιάζει αρνητική τάση για το σύνολο των μεγάλων κατηγοριών, όπως τις κωδικοποιεί η εταιρεία.
Πώς να μην ονομάσεις ένα νέο αυτοκίνητο
Το να δίνει κανείς ένα όνομα σε ένα αυτοκίνητο, όπως και σε ένα παιδί, δεν πρέπει να το παίρνει ελαφρά τη καρδία. Ονομάζοντας τον νεότερο