2nd Retail Management Conference

Για να κατεβάσετε την αίτηση συμμετοχής του συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ>>

2nd Retail Management Conference

Κεντρικό θέμα είναι η αντιμετώπιση της αρνητικής ψυχολογίας των καταναλωτών από τους retailers, και η καλύτερη προσέγγιση των πελατών, μέσα από νέα επιχειρηματικά μοντέλα και διόδους επικοινωνίας.

5 διεθνείς ομιλητές:

Λίγο πριν το λανσάρισμα του πρώτου designer outlet  της  McArthurGlen στην Ελλάδα, η Julia Calabrese, CED της  McArthurGlen UK Ltd, μιλά στο 2nd Retail Management Conference για την ανάπτυξη και τη διοίκηση ενός retail κολοσσού. Η Julia Calabrese εντάθηκε στο δυναμικό της McArthurGlen το 1998, ως Chief Operating Officer και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του joint venture εμπορικής ανάπτυξης της εταιρείας με την ΒΑΑ plc (British Airport Authority). Η πρώτη της αρμοδιότητα ήταν να διαχειριστεί την μεταμόρφωση αυτής της επιχειρηματικής πρωτοβουλίας σε μία ολοκληρωμένη, πολυεθνική εταιρία εμπορικής ανάπτυξης & διαχείρισης ακινήτων, ελκυστική στους διεθνείς θεσμικούς επενδυτές. Η συνεχής πρόοδος της στον τομέα αυτό αποδείχτηκε καίρια για την εξαγορά ποσοστού της ΒΑΑ από την McArthur Glen, καθώς και την επακόλουθη εγκαθίδρυση του Outlet Mall Fund με την Henderson Global Investors το 2004. Σήμερα, η Julia Calabrese συνεχίζει να ηγείται του πλήρους εμπορικού χαρτοφυλακίου της  McArthurGlen, που αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται 19 designer outlets στην Μεγάλη Βρετανία και την υπόλοιπη Ευρώπη – τα οποία υπολογίζεται να έχουν γίνει 21 μέχρι το τέλος του 2012. Συνδυάζοντας τη γνώση της αγοράς του fashion και luxury retail και της ανάπτυξης ακινήτων, η Julia Calabrese ενσαρκώνει το επιχειρηματικό πνεύμα που πρέπει να επιδείξει η retail αγορά σε καιρούς οικονομικής αστάθειας.

Σε καιρούς κρίσης, η επιτυχία ή αποτυχία των επιχειρήσεων κρίνεται από το κατά πόσο οι επικεφαλείς τους έχουν την δυνατότητα, αλλά και τη δύναμη να σκέφτονται «έξω από τα πλαίσια» (out of the box), εφαρμόζοντας ρηξικέλευθες λύσεις.
Ο  Anthony Thomson είναι ένας από αυτούς, για αυτό σε δύσκολους καιρούς, δεν διστάζει να ξαναγράψει τους κανόνες της αγοράς, και να κάνει αυτό που νομίζει σωστό για την επιχείρησή του. Το καινοτομικό retail μοντέλο που εισήγαγε ο Thomson έχει ως θεμέλιο λίθο την αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών, με την απλοποίηση των διαδικασιών και την βαθιά γνώση του retailer για κάθε πελάτη ξεχωριστά.
Αυτό είναι το μοντέλο που ο Anthony Thomson θα μοιραστεί με το κοινό του 2nd Retail Management Conference το case study της  Metro Bank, όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, δίνοντας λύσεις στους έλληνες επαγγελματίες, για τόνωση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών σε καιρούς κρίσης.

Είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Interbrand UK, ενός από τα πιο επιτυχημένα branding agencies διεθνώς. Το portfolio των πελατών του περιλαμβάνει πολλούς και διαφορετικούς σημαντικούς πελάτες, σε διαφορετικούς κλάδους και χώρες,  όπως είναι οι BWM, Samsung, T mobile και British Airways. Ξεκίνησε την καριέρα του στην διαφήμιση, δημιουργώντας επιτυχημένα brand values σε πολλές retail και μη εταιρίες – μάλιστα έχει βραβευτεί για την δημιουργία νέας ταυτότητας στην PricewaterhouseCoopers,μετά την συγχώνευση της O Graham Hales αναπτύσσει συχνά τις ιδέες του σχετικά με το retail branding σε περιοδικά και blogs, ενώ είναι τακτικός ομιλητής σε μεγάλα διεθνή retail, marketing και advertising συνέδρια. Στο  2nd Retail Management Conference, ο Graham θα μιλήσει για τα πιο επιτυχημένα retail brands στην Ευρώπη (σύμφωνα με το εργαλείο BrandValuation της Interbrand), και θα αναλύσει τα «συστατικά» της επιτυχίας του.

“The retail trends investigator”

Είναι Research Director στην Planet Retail, την ηγέτιδα εταιρεία έρευνας αγοράς στον κλάδο του retail παγκοσμίως. Χάρη στα μοναδικά του insights στον χώρο του retail, όσον αφορά τις οικονομικές και καταναλωτικές τάσεις, ο Greg Hodge είναι τακτικός ομιλητής σε διεθνή συνέδρια, όπως τα NACS Global Forum, Retail Week Conference, Intellect UK and GS1 European Forum. Αρθρογραφεί τακτικά σε έντυπα όπως τα The Financial Times, The Telegraph, Wall Street Journal και The Grocer, είναι συχνός σχολιαστής retail θεμάτων στα τηλεοπτικά κανάλια Bloomberg, BBC και Fox, ενώ η στήλη του στο Retail Week έχει φανατικούς αναγνώστες. O Greg Hodge θα μιλήσει στο 2nd Retail Management Conference για τις τάσεις που κινούν τόσο την ευρωπαϊκή, όσο και την ελληνική αγορά retail, καθώς έχει ερευνήσει την ελληνική αγορά λιανικής, αποτυπώνοντας τα συμπεράσματα του σε σχετικά άρθρα στο Retail Week.

Regional Retail Managing Director Continental Western
Europe/ P&G Global Director Shopper Marketing
“The consumers’ insights interpreter”

Είναι Γενική Διευθύντρια της Leo Burnett & Arc Worldwide για την ηπειρωτική Ευρώπη (η Leo Burnett είναι ένα από τα μεγαλύτερα διεθνή διαφημιστικά δίκτυα και η Arc είναι η θυγατρική της, που ειδικεύεται σε marketing services, promotions and shopper marketing, digital communications και direct and database marketing). Στο πλαίσιο της συνεργασίας της P&G με την Leo Burnett, η Nina Monahan κατέχει και την θέση της Global Director Shopper Marketing στην πολυεθνική εταιρεία. Πριν μετακομίσει στην Ευρώπη, ήταν υπεύθυνη για τον shopper marketing account της P&G Βόρειας Αμερικής. Από την θέση αυτή, η Nina Monahan συνέβαλε καθοριστικά στην ένταξη brands όπως Olay, Pantene, Crest, Oral-B, Herbal Essences, Tampax, Beauty Multibrand Scale, Swiffer και Always στο roster της P&G. Στο Retail Management Conference, η Nina Monahan θα παρουσιάσει case studies από επιτυχημένες στρατηγικές retail marketing, με έμφαση στην multichannel επικοινωνία των retailers με τον καταναλωτή.