Search
Close this search box.

*Members only area

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - WORKSHOPS

Lufthansa: Ζητεί προκαταβολικά «συγγνώμη» για την ταλαιπωρία που… έρχεται

Μοιράσου το

Συγγνώμη από τους πελάτες της για την ταλαιπωρία που τους επιφύλαξε με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών και την έναρξη της τουριστικής περιόδου, ζητά η Lufthansa με προσωπικό e-mail, ομολογεί ωστόσο ταυτόχρονα ότι η κατάσταση είναι απίθανο να βελτιωθεί βραχυπρόθεσμα.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Διαβάστε περισσότερα

Φ.Η.Μ. vs Ηλεκτρονική Τιμολόγηση = σημειώσατε 2

Η διαβίβαση των παραστατικών στη myDATA (δηλαδή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ηλεκτρονικών βιβλίων της ΑΑΔΕ) είναι υποχρεωτική για όλες τις επιχειρήσεις που τα εκδίδουν. Εκεί πλέον

Υπ. Υποδομών για το σιδηροδρομικό συμβάν της 23ης Δεκεμβρίου: Αναμένουμε από την Hellenic Train να πράξει άμεσα τα δέοντα

Την ανάγκη όλοι οι εμπλεκόμενους στην αλυσίδα του σιδηροδρομικού έργου να επιδεικνύουν «υψηλότερη ατομική και συλλογική ευθύνη» υπογραμμίζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε ανακοίνωσή